اتوکلاو اتوکلاو .

اتوکلاو

اتوکلاو بیمارستانی و نمونه های آن

شرکت تولید اتوکلاو بیمارستانی سلامت صنعت بوعلی 

تمام اجزای مورد استفاده با توجه مناسب انتخاب شده اند و بالاترین استانداردهای کیفیت را از شرکت های پیشرو شناخته شده با پیشرفته ترین فناوری ها در سراسر جهان برآورده می کنند.

ساخت این اتوکلاوها مدرن است، عملکرد قابل اعتماد را تضمین می کند، ویژگی های با تکنولوژی بالا را در خود جای داده است و پشت موفقیت آن تیمی از مهندسان چند رشته ای است که تجهیزات استریلیزاسیون را بر اساس OEM برای تولید کنندگان پیشرو در سراسر جهان برای بیش از 20 سال توسعه داده اند.

این ظرف یک محفظه مربعی با روکش کامل دوتایی است که از فولاد ضد زنگ مقاوم در برابر خوردگی 316L ساخته شده است که مطابق با دستورالعمل تجهیزات فشار (PED) است. چارچوب و لوله اتوکلاو نیز از فولاد ضد زنگ ساخته شده است. مواد عایق بسیار کارآمد و با کیفیت Hanno-Tech هیچ ذره ای را آزاد نمی کند. از این رو استریل کننده های بخار Azteca A را می توان در شرایط اتاق تمیز استفاده کرد. تکنولوژی پیشرفته عایق بیشتر به بهره وری بالای انرژی واحدها کمک می کند.

دستگاه استریل کننده اتوکلاو را می توان با 1 یا 2 درب کشویی عمودی با عملکرد پنوماتیک عرضه کرد. حرکت درب کشویی عمودی اتوماتیک در صورت انسداد بلافاصله متوقف می شود و به حالت باز باز می گردد. ویژگی های ایمنی ویژه از باز شدن درب در هنگام تحت فشار بودن محفظه یا در هنگام بالا بودن دما جلوگیری می کند. در واحدهای دو درب، هر دو درب را نمی توان همزمان باز کرد، و درب کناری تمیز تنها پس از اتمام یک چرخه استریلیزاسیون باز می شود.

دستگاه های ضدعفونی کننده بخار Azteca A از بخار تحت فشار به عنوان عامل ضدعفونی کننده برای کالاهای بسته بندی شده یا بسته نشده مانند پارچه، ابزار جراحی، ظروف و سایر مواد پایدار در برابر حرارت و رطوبت در دمای 121 درجه سانتی گراد تا 134 درجه سانتی گراد استفاده می کنند. اتوکلاوها را می توان به مولد بخار داخلی مجهز کرد تا چرخه های سریعتر با مصرف انرژی کارآمد را فعال کند و وابستگی به منبع بخار خارجی و کیفیت بخار آن را از بین ببرد.

حذف هوا توسط یک سیستم خلاء قدرتمند، با استفاده از یک پمپ خلاء حلقه مایع و یک کندانسور، مبدل حرارتی انجام می شود.

تمامی دستگاه های استریل کننده اتوکلاو به صورت استاندارد دارای سیستم صرفه جویی در مصرف آب هستند تا میزان آب در طول چرخه های استریلیزاسیون کاهش یابد.
 
جدول مشخصات شرکت سلامت صنعت بوعلی را باز کنید
شما می توانید تمام جزئیات حجم محفظه و سایر ارقام اتوکلاوها را در اینجا بیابید.

اکنون بارگیری کن
ویژگی ها و لوازم استریل کننده اتوکلاو بیمارستانی 
از طریق ویژگی‌های ایمنی متعدد، دستگاه‌های ضدعفونی کننده بخار Azteca A بالاترین استانداردها و الزامات را برای کیفیت، ایمنی و عملکرد برآورده می‌کنند (EN 285 - استاندارد استریل‌کننده‌های بخار بزرگ؛ دستورالعمل تجهیزات فشار (PED)؛ دستورالعمل تجهیزات پزشکی MDD 93/42/EEC؛ EN. استانداردهای ایمنی 60601-1، EN 61010-1 و EN 61326 و غیره و مورد تایید CE).

یک سیستم کنترل مبتنی بر ریزپردازنده؛ فناوری پیشرفته Freescale به طور خودکار تمام عملیات را کنترل می کند. این سیستم شامل یک صفحه نمایش LCD رنگی دیجیتال لمسی، ارتباط، تشخیص خود و از راه دور و اتصال رایانه شخصی برای اسناد خارجی و چاپ است که عملکرد قابل اعتماد، ایمن و کاربرپسند را تضمین می کند. اطلاعات نمایش داده شده به زبان های مختلف برای کاربران در دسترس است.

سری Azteca 7 چرخه از پیش تعیین شده، 5 چرخه استریلیزاسیون و 2 چرخه تست را برای اطمینان از سطح مناسب عقیمی ارائه می دهد. حداکثر تا 20 چرخه را می توان با توجه به نیاز کاربران به صورت سفارشی طراحی کرد.

با طیف وسیعی از لوازم جانبی، این استریل کننده های اتوکلاو را می توان به راحتی مطابق با نیاز مشتری سفارشی کرد.

طراحی تمام اجزای داخلی و خارجی همراه با سیستم خود عیب یابی، تعمیر و نگهداری آسان را تضمین می کند و در نتیجه خدمات و عملکرد قابل اعتماد و اپراتورها راضی است.
 








 
 
 


برچسب: اتوکلاو، اتوکلاو بخار، اتوکلاو بیمارستانی، اتوکلاو ایرانی، اتوکلاو کلاسb، ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۳۶:۴۸ توسط:علی ءلا موضوع: نظرات (0)